ترس از مرگ یکی از ریشه‌ای‌ترین احساسات سالم است. ترس از مرگ به شما کمک می‌کند که بتوانید امید به زندگی خود را افزایش دهید و قدر زندگی خود را بدانید؛ در نتیجه امنیت خود را حفظ کرده و از خطرات پرهیز می‌کنید. هر کس تصویری درباره مرگ و زندگی دارد، اما شاید اصلی‌ترین دلیل ترس از مردن این است که شما دقیقا نمی‌دانید مرگ چیست و تصوری از مردن ندارید. علاوه بر مزایایی که ترس از مرگ دارد، توجه بیش از حد به آن نیز می‌تواند تبدیل به فوبیا شده و زندگی شما را تحت الشعاع قرار دهد. اما چگونه می‌توان در کنار یک زندگی خوب از مرگ نیز ترس داشت؟ برای رهایی از انواع فوبیا چه کارهایی باید کرد؟ با مطالعه ادامه این مطلب به پاسخ سوالات خود خواهید رسید. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله فوبیا را بخوانید.

برای دریافت مشاوره در زمینه تشخیص و درمان فوبیا می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

 

منبع : ترس از مرگ | دلایل و نحوه درمان ترس از مرگ

 


هنر زندگی | مشاوره روانشناسی هنر زندگی زندگی ,درمان ,مشاوره ,نحوه درمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تور تعطیلات مرداد 98 | تور عید غدیر 98 | ماهبان تور خبرستان 24 «دست‌ها و دوست‌ها» رموز خانه داری سایت تفریحی و سرگرمی گردشگری امیر حسین دامن دریا فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی