مرکز مشاوره در کرج

خلاصه متن:

روزی که به دلیل مشکلاتی که بین من و نامزدم رخ داده بود به یک مرکز مشاوره در کرج رفتیم؛ فکرش را هم نمی کردم که روزی با تمام وجود احساس خوشبختی کنم و صاحب فرزندانی زیبا و دوست داشتنی شوم.

به خاطر دارم خانواده ام، ازدواج من و نامزدم را اشتباه می دانستند؛ چیزی که کم کم خودمان هم باورمان شده بود.

یک مرکز مشاوره در کرج چیزی شبیه معجزه!

      چیزی که در آن شرایط طاقت فرسا می توانست به دادمان برسد، فقط یک معجزه بود، بله یک مرکز مشاوره در کرج!

      من و نامزدم که سه ماه پیش در دانشگاه با هم آشنا شده بودیم، تقریباً خیلی سریع با هم عقد کردیم ولی به زودی در شرایط بدی قرار گرفتیم به نحوی که ادامه ی این وضع را احمقانه می دانستیم.

به همین دلیل تصمیم به متارکه گرفتیم، اما هم کلاسی هایم موضوع را به استادمان گفته بودند؛ روزی استاد، هر دوی ما را صدا زد و ما را به سختی قانع کرد که به یک مرکز مشاوره در کرج که در نزدیکی محل زندگیمان بود مراجعه کنیم.

 

مرکز مشاوره در کرج

من خاطره ی خوبی از مرکز مشاوره در کرج دارم!

چون این کار را بیهوده می دانستم، خوشحال بودم که این مرکز مشاوره در کرج بود و این کار وقت و هزینه ی زیادی از من نمی گرفت!

در روز موعود به همراه نامزدم به همان مرکز مشاوره در کرج مراجعه کردیم، درست به خاطر دارم که هر دویمان اطمینان داشتیم این کار وقت تلف کردن است، فقط به احترام استادمان لازم بود حداقل یک جلسه مشاوره داشته باشیم.

بعد از جلسه ی اول نمی دانم چطور شد که بی اختیار برای جلسه دوم وقت گرفتیم و همینطور تا جلسه پنجم ادامه دادیم.

شاید باورتان نشود اما مرتبه ی ششم که به این مرکز مشاوره در کرج مراجعه کردیم با کارت عروسی بود که پزشک مشاورمان را نیز دعوت کردیم.

از آن زمان به بعد، از طرفداران پر و پا مشاوره شده ام؛ به طوری که در شهرمان برای بسیاری از مشکلات که به نظر خیلی ها کوچک هستند، پیشنهاد مراجعه به همان مرکز مشاوره در کرج را مطرح می کنم.

در مرکز مشاوره ازدواج، به زوجین امکان یادآوری خاطرات خوب قبلی، شناخت دقیق تر همسر و آینده نگری داده می شود.

درآنجا با ایجاد امکان آزادی عمل در انتخاب ها، به فرد کمک می شود تا از افکاری که موجب نفرت، کدورت و قضاوت های نابجا شده است خلاص شود.

مطالب مشابه:

کلینیک روانشناسی کرج

روانشناس کودک در کرج

مشاور روانشناسی در کرج

روانشناس کرج


طراحان برتر مشاوره ,مرکز ,جلسه ,مراجعه ,نامزدم ,روزی ,مرکز مشاوره ,همان مرکز ,خاطر دارم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کرم کوچک کننده بینی فروش دوربین مداربسته مداربسته کوچک جاسوسی زندگی در مسیح برترین وبگاه تخصصی طراحی سایت و سئو ایناز چت|بیتا چت|چت بیتا|چت ایناز پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان