مرکز مشاوره خانواده در کرج

خلاصه متن:

امروزه گرفتاری های متعدد روزمره مانع ارتباط مناسب، کافی و مؤثر عاطفی و حتی کلامی زن و شوهر در خانواده می شود؛ نتیجه این که به تدریج اختلافاتی بروز می کند.

در این میان نقش مشاوره می تواند تعیین کننده باشد، در اینجا قصد داریم خاطره ای را از یک مرکز مشاوره خانواده در کرج برای شما بازگو کنم.

مرکز مشاوره خانواده در کرج

        خودرویی کنار من توقف کرده و راننده سراغ یک مرکز مشاوره خانواده در کرج را گرفت، آدرس طوری بود که برای دادن آدرس همراهشان شدم، از طرز صحبتشان معلوم بود که تحصیل کرده اند، به طوری که من ابتدا خیال کردم مشاور یا روانشناس هستند و قرار است در این مرکز مشاوره در کرج قرار است به کار مشغول شوند.

        اولین چهارراه را که رد کردیم متوجه شدم که بله زن و شوهری هستند که از قرار معلوم کودکی 5 ساله دارند و بر سر موضوع اشتغال زن، بین آنها شکرآب شده بود و به دنبال مرکز مشاوره خانواده در کرج می گشتند بلکه زندگیشان متلاشی نشود.

مرکز مشاوره در کرج

مشاوره در فضایی صمیمی و اطمینان بخش انجام می گیرد

        روزانه ده ها زن و شوهر بر سر مسائل ریز و جزئی با هم اختلاف پیدا می کنند، خیلی از این اختلاف ها به صلح و آرامش ختم می شود، بعضی هم آن قدر پیچیده می شود که به طلاق منجر می شود، در عین حال آن چه که باعث می شود بیشتر این سوء تفاهم ها به جدایی منجر نشود، فرهنگ مراجعه به مشاوره خانواده است.

مانند این دو زن و شوهر که برای رفع مشکل به یک مرکز مشاوره خانواده در کرج مراجعه کردند. این زوج که نمی توانستند اختلافشان را از من پنهان کنند، پیدا بود به خاطر فرزندشان به این مرکز مشاوره خانواده در کرج رجوع کرده بودند، مخصوصاً مرد که امید چندانی به مشاوره نداشت.

اتفاقاً چند ماه بعد آن دو را به همراه فرزندشان در پارکی در نزدیکی محل کارم دیدم و معلوم بود که مراجعه شان به آن مرکز مشاوره خانواده در کرج مؤثر بوده است.

اصولاً فرایند بهبود روابط و حل مسائل و مشکلات خانوادگی یک مسأله ی زمان بر است. در این موارد هم فرهنگ جامعه حرف اول را می زند؛ چراکه در درجه اول یک زوج، یک زن و شوهر و در کل اعضای خانواده باید قبول کنند که مشکلات به وجود آمده حل شدنی است و سپس باید داوطلبانه به مراکز مشاوره برای حل مشکل مراجعه نمایند.

خلاصه مطلب:

کلینیک روانشناسی در کرج

روانشناس کودک در کرج

مشاوره روانشناسی در کرج

روانشناس خوب در کرج


طراحان برتر مشاوره ,خانواده ,مرکز ,مراجعه ,شوهر ,روانشناس ,مشاوره خانواده ,مرکز مشاوره ,مرکز مشاوره خانواده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دستگاه وکس اپیلاسیون فکت کوینز linkedin « زیبایی های نماز » دبستان غیر دولتی پیشرو پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تکست نایس بیا با من مشاوره پزشکی تلفنی زنان